15.9.13

15. Jesenný zádrap, pecka s Kurtem.

Málo slov, ktoré mi stačia:
- aj poháre básnia.
- práca šľachtí.
- cez tento víkend som pochodila a pochopila svety.
- napríklad aké je to behať na nohách od desiatej do pol jednej v noci.
- aké je pracovať za barovým pultom a usmievať sa pri vykladaní a nakladaní umývačky (creepy?)
- aké to je, obslúžiť priateľov, popriať im všetko dobré a vypiť si pohár bieleho vína.
- ale najlepšie, najlepší bol pocit pri dostávaní z prepitného pre čašníkov.
- občas človeka poteší aj malá bankovka.
- a milé slovo, že mu to šlo.
- alebo rýchlosť, akou som dokázala zahltiť okná majiteľov áut.
- ako som vyfajčila dvoch jointov a ako som zabalila človiečika do vaty.
- nejarmočne prežitý víkend, ani neľutujem.
- zistila som, že z niektorých vecí som už vyrástla.
- príde mi nezaujímavé navštevovať Rock n Roll párty - zunujú mi už dávno ohrané pesničky a opiť sa môžem skoro kdekoľvek na svete.
- a sledovať opitých ľudí? To ma už dávno nebaví.
- a piť, aby som ich dobehla? Asi tiež nie.
- asi už chcem trocha viac.
- trocha viac všetkého.
- chcem, aby boli moji rodičia šťastní. S kýmkoľvek. Nechcem už vidieť ubitú tvár a arogantný pohľad.
- je mi z toho ťažko.
- och, dotyky.
- odmietam.
- bolí ma snáď všetko, rozrezala som si ruku (hyperbola) a svalovicu mám aj tam, kde nemám svaly.
- okrem práce som nevykonala nič prospešné.
- Pavor nocturnus!!
- v starom týždni sa mi páčil článok, ktorého hlavnou osobou bol Kurt, ktorý je tu furt.
- a jablká sú nerestné a hriešne.
- a teraz neviem, čo so sebou.
- keď niečo robím, aspoň som šťastná. Iba keď nemám prácu, veľa premýšľam a mám čas podľahnúť depresii. Alebo šlo o vytrženie z prvej noci?
- stratila som kúzlo.
- a zhasla mi žiarovka.
- príprava na ďalší týždeň, renovácie a dychové cvičenia. Pomoc, nech sa neutopím.
- toľko povinností, tak bezhlavo za nimi.
- ach, kde si?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára