28.11.12

Killjoy killed the joy.

Keďže po piatich minútach strávených za počítačom som automaticky stratila chuť písať niečo multidimenzionálne a keďže sa potrebujem vypísať, pretože som frustrovaná, sklamaná a čoskoro u mňa prepukne nejaký druh nepríjemnej obsesie (napríklad skladanie lastovičiek z papiera - v živote som to nerobila, také vážne to je), nenapadá mi iné riešenie ako niečo bezcieľne hodiť do pľacu.
Napríklad spojme náhodné otázky s náhodnými pesničkami v mobile.

1. Kde budeš v budúcnosti žiť?
The Beatles - Love me do
Eeehm, pekne metaforické. Budem žiť v láske? Budem ja milovať? Alebo je to narážka na Bítlsákov? No sé...

2. Ako by si popísala sama seba?
Chase and Status - Blind Faith 
Tak na tomto som sa pekne zasmiala. He-heh, heh, heh...

3. Aký typ muža sa ti páči?
The Who - Who are you
Tak toto je čistý rehot. :D

4. Aký je zmysel tvojho života?
Red Hot Chili Peppers - Did I Let you Know?
Stále to vyzerá, akoby so mnou Boh nechcel komunikovať. O tomto naozaj neviem, čo si myslieť.

5. Ako sa dnes cítiš?
The Prodigy - Everybody In The Place (Samozrejme chápete, že k tomuto text nepotrebujete...)
???

6. Čo hovoríš pri hádke?
Chet Baker - Long ago and Far away
Ja sa v podstate ani nehádam. Dosť to neznášam. A čo znamená toto?

7. Aké je tvoje motto?
Bon Iver - Hinnom, TX
Ja už nič nebudem vravieť...

8. Čo si o tebe myslia priatelia?
Nirvana - Something In The Way
Naozaj? Je to až tak vidieť?

9. Čo si o tebe myslia rodičia?
Joy Division - New Dawn Fades
Ak vo vnútri v sebe naozaj cítia niečo také, mala by som ich milovať. Viete však, že realita býva mnohokrát iná? Je to tak. True story.

10. Nad čím veľmi často premýšľaš?
The Prodigy - Charly
Zase nejednoznačná pieseň.

11. Čo je to 2+2?
Chase and Status - Flashing lights
Dostávame sa niekam, kam nechceme. Asi to znamená, že matematika nie je riešenie.

12. Čo si myslíš o svojom ex?
Depeche Mode - Boys Say Go! (Upozorňujem, nikdy som túto pesničku nepočula)
Švih, švih - Prásk!

13. Ako bude vyzerať láska tvojho života?
DAFT PUNK - ONE MORE TIME
Myslím, že týmto sa všetko vyjasnilo.
Neprešvihla som to už? :D

14. Čo si myslíš o osobe, ktorú máš rada?
You know, It´s right. Ale neviem, koho to presne myslelo.

15. Aký je tvoj životný príbeh?
??? Ale páči sa mi to.

16. Čo chceš byť, keď vyrastieš?
Chcem niekomu hýbať so srdcom?

17. Čo si myslíš, keď uvidíš osobu, ktorú máš rada?
Smieeeeech.

18. Aký song bude hrať na tvojom pohrebe?
Pekné. Otázka - Skôr či neskôr?

19. Aké máš koníčky?
Trefné? Možno.

20. Čoho sa najviac bojíš?
Asi ma už dosť poznáte na to, aby ste toto posúdili.

21. Aké je tvoje najväčšie tajomstvo?
Je to možné. Trošičku ma to dojalo, ale iba trošičku.

22. Čo si myslíš o svojich priateľoch?
Neviem.

23. Čo by si mala v živote ešte urobiť?
Wuááááá.

24. Ako ťa vidí svet?
Tak dík. Ja om vedela, že som outsider, ale toto... :D

25. Stálo toto všetko za niečo?
Daft Punk - Ou Yeah
Myslím, že sme to zakončili správne a vesmír si povedal svoje. Vďaka.

P.S. Ešte jedna celkom milá FOTKA.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára