6.12.12

Sprcha zabiják.


Desivé zistenia tohto týždňa:
- je december. Again. Oh, God, why. O chvíľu príde to obdobie, kedy všetko bude studené, zabalené, mastné, ozdobené a neprirodzené a silené.
- deprimujúce zimné večery, zalezená pod perinou. Je dôvod, prečo sa v túto dobu cítim neobvykle nezvyčajne. Len by ma zaujímalo, či je to na mne vidieť...
- napodiv viem presviedčať ľudí.
- dnešný sniežik bol dokonalý, cítila som sa ako Snehuliak.
- toľko pozitívnych pocitov a skúseností, toľko motivácie... a potom prídem domov.
- kde je všetko na hlavu postavené.
- stretla som dievča, ktorej sa šmýkali topánky a ospravedlňovala sa mi za niečo, čo mi ani nespravila. Mala by si kúpiť nové.
- keď som vystúpila z autobusu a kráčala ku križovatke, zakývali mi chlapci, sediaci predtým okolo mňa. Odkývala som.
- V utorok som si kúpila fialovú farbu na vlasy - v stredu som mala fialové konce. Dnes plánujem skočiť na celú ich dĺžku. (Fotku asi nestíham...)
- zajtra vyvesujem letáky na Predapokalyptické číslo nášho Blesku.
- neviem písať a toto je dôkaz.
- cítim sa ako Sweettooth.
- môj asi posledný Mikuláš.
- o mesiac mám 18. Treba dovtedy niečo stihnúť?
- začínam sa báť.
- pozerám na hodiny, je toľko ako rok, kedy zomrel Beethoven.
- v pondelok idem na Selah Sue - s podmienkou, ak bude sucho, 30 stupňov nad nulou, slniečko, Karibik, more. Snáď nie - čo si mám obliecť?
- nabudúce si napíšem zoznam kníh, ktoré si chcem v najbližšej dobe prečítať (doba neurčitá).
- Pekný deň.
A Very Short Song 
Once, when I was young and true,
Someone left me sad-
Broke my brittle heart in two;
And that is very bad. 
Love is for unlucky folk,
Love is but a curse.
Once there was a heart I broke;
And that, I think, is worse.
Dorothy Parker

(Nevedela som si vybrať, tak nate.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára