26.11.12

Fuk zima, warm me up. Oh, freedom.

Viete, prečo tu teraz som a píšem?
Lebo som najlenivejšie dievča v tomto byte, ktoré by aj chcelo upratať, ale najprv chce precítiť prázdne izby, radosť, že som mohla spať do pol desiatej a neísť do školy. Že keď som sa po dlhej dobe rozhodla naraňajkovať, s pokorným úsmevom som si všimla pleseň na chlebe. Mňam.


Sobota, Blava:
Až na ten menší chaos, spôsobený jedným mojim rodičom, všetko vyšlo tak, ako malo. Burzička - na parádu. Vybrala som si najlepšie knižôčky, ale aj Mimi si dobre vybrala. Výstava dizajnu - prečo nie? Ani nie 5 minút na Vianočných trhoch - máte to niekto radi? Dunaj... Eurovea - Moje prvé sushi. Nebolo to najideálnejšie, ale chutilo mi. Tacos - to si už nikdy nedám. Nakupovanie oblečenia ako správne dievča. Nakupovanie kníh ako správna... whatever. Prechádzka ku Shtoorovi. Hranie na klavíri, spievanie si pri ňom (a aby si vedela, oni niektorí nás pozorovali), môj koláč obľúbenô - Čokocheesecake. Pípanie. Tak krásne počasie (iba ja sa vytešujem zo zamračenia?). Cesta k Vočkovi, posledný autor, Anthony Cole, bol to týpek a vie, prečo Slováci odchádzajú do zahraničia, naša cesta na vlak, cesta vlakom. Rozídenie sa, stretnutie sa, odchádzanie domov. Som šťastná.
Aj keď ma celú dobu prenasledovali obrazy z obdobia, keď som bola v BA s niekým iným, statočne som sa im ubránila a nálada sa mi nezmenila. Je to len detail, ktorému nedovolím, aby mi náladu pokazil.
Ale bolo fajn, po čase byť znova na tých miestach.
Ďakujem Mimi a Kike. Bez vás by to nebolo ono, s niekým iným by to nebolo ono. :)

(Ja a koláč snov)

Nedeľa:
Áno.
Pivko a palacinky. Naučila som sa ich pretáčať a myslím, že mi to aj celkom ide.
Spravila som si nástenku, pochybujem, že ju niekto okrem mňa pochopí. No mám ju rada, je krásna.
A stretla som Maťa. Je zo Žiliny a náhodne si ku mne prisadol do kupé.

(Ak to chcete čítať, tak existujú tam riadky, nejde o biele fľaky plus ešte jedna, kde je napísané: FUCK ZIMA, WARM ME UP, OH, FREEDOM)

IT HURTS BECAUSE IT MATTERED. THAT WAS A HUGE THING FOR ME TO REALIZE - THERE ARE THINGS IN LIFE THAT HURT, AND THEY HURT BECAUSE THEY WERE IMPORTANT. IT’S A REAL LOSS, AND ONE THAT NEEDS TO BE GRIEVED.
— John Green


A to je asi všetko, čo som nechcela povedať.
Guess Who

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára