6.7.13

Raduga a samsara.

(Tu píšem, tu čítam)
Wau, dni môžu byť tak zvláštne. Premýšššľam, že to je teraz moje obľúbené slovko. Zvláštne.
Videla som užovku, previezla sa na bicykli, stretla pána Ivana, zatúžila po "v-hlave-nasrané", chcela som utekať, ale nakúpila som namiesto toho, bola som v kine na riadnej hlúposti, nie, tento svet nechcem, ale čo s tým spravím, dajmikrídla, točila som (sa) na terase, Platón, čítam viac filo ako sofiu; a aj Nebezpečné leto, sme len polovice a ja mám priateľov, len sa otáčajú chrbtom, mám možnosť a kašlem na to, rýchlokurz ruštiny (Raduga je ževraj dúha) = nejde mi to, nejde, ležať si v tráve, zabudnúť na ten podraz, ako chceš byť môj priateľ, keď mi neveríš, bolelo a stále pretrváva, ďakujem, už to neprehryznem, spievala som si, znova tie piesne čo zneli miliónkrát, som frikulin a to je jediné šťastie v hre, ležať si v tráve, nad čím celé dni premýšľam, chcela som ísť behať, namiesto toho vstávam o desiatej s depresiou a chuťou zmyť zo seba sladké sny, šoférovať nebudem, a nie a nie a nie, veľa odpočívam vo svojej prítomnosti, je to otravné, stále sa so sebou vláčiť, našťastie, azda nebudem až taká otravná, že vraj som zaujímavá, len preto, že niečo dávam a nič neberiem, hrali ste niekedy golf, stretnite ma predtým, než odídem, lebo sa zmením a zmažem všetko, všetko, čo bolo, aspoň sa budem snažiť, aj keď to nie je dobré, budem plakať a zabúdať a opíjať sa, budem pracovať, teším sa na pohodové slnko, vytetuje mi posledné znamienka, ktoré neskôr zmiznú, chcem niekoho uhryznúť, je to oslobodzujúce, ani neviem, čo píšem, len nechávam prúdiť, čo mi napadne, dala by som si však facku, lebo nič iné si nezaslúžim a cestovať v čase neviem, nieto ešte zbaviť sa kusu vlastného tela, chcem zostať a trápiť sa, nie, nechcem, nemám pre koho, chcem byť sama doma, lebo nič nezmôžem, všetko je zakázané a treba sa podvoliť, chcem hrať, ale sebe, nie im, chcem sa zas niečo naučiť, the beat of my ha-ha-heart, slovenskočeské filmy nie sú veľmi dobré, náhoda je blbec a dobrý skutok ešte väčší, chcem zomrieť a to stačí.

(Už sú doma)

Nabudúce snáď na veselšiu nôtu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára