17.5.12

Hambérger

Nudím sa, preto vzniká tento článok. Ak sa to bude dať nazvať článkom, keďže nemám v poslednej dobe ani hlavu, ani pätu. Spravím to tak, že budem všetko písať do svojho debilníka, lebo tam je všetko chránené, môžem tam napísať hocakú kravinu a len mne to potom príde trápne, len mne.
Ešte aj ochránim ľudí od bohapustých kecov.

NA ČO SA TEŠÍM:

(toto som robila cez matiku)

1. Na zajtrajší dlhý, pekný, optimálne teplý deň
Ráno síce idem do školy, no len preto, že sa nemáme kde inde stretnúť. Budem mať Radlera, budem spievať, budeme hrať divadlo, snáď vyhráme, budeme sa chváliť, budeme skvelí a stmelíme kolektív. A ešte sa aj neučíme. No čo viac? :D
Po druhé, zrejme končím skoro, takže pôjdem leňošiť domov a budem si vyberať, čo si oblečiem na Retro párty. Potom príde Drahá, Lennie, a spolu pretancujeme Konverzy. Ak sa mi bude chcieť tancovať, ale verím, že hudba bude kvalitná :D

2. Idem ku kaderníkovi
Síce je to o pár dní, ale budem mať svoje vysnívané vlasy a nikto mi na to nemôže nič povedať (otec bude určite frflať, ale to je jeho problém).

3. Konečne si oblečiem svoje "vyrobené" gate
Ešte neviem, kedy presne, ale dúfam, že tento týždeň sa mi to podarí.


4. Čítam Hemingway-a, toto netreba ani viac špecifikovať, či? :D

5. Na nové číslo Starého Blesku
A to si píšte, že bude úžasné, lebo sa na ňom makalo a maká ako fretky (ale šéfka sa len vyvaľuje).

6. Teším sa na Matexovu oslavu
Hanbím sa, neviem, ako tam mám prísť a podobné veci, ale to sa dorieši, lebo už teraz viem, že to bude stáť za to.
7. Teším sa, kedy spravíme so Šugárom stretko a zas to bude pekne uletené.


8. Teším sa, že aspoň v tomto článku myslím pozitívne.


9. Áno, vyhrali sme nad Kanadou. Je to úžasné, ale až tak veľmi ma to nevzrušuje.


10. Som zvedavá, čo ešte ma čaká. V dobrom, v zlom, chcem sa už konečne prestať baviť o škole, oslobodiť sa a ísť radšej na výlet.


A jedna trpká poznámka: Milujem, keď niekto vo mňa verí. Ak si to myslíš, dobre, ja som doma, o tom nič nevieš, a keď som pred tebou, usmejem sa.

Pekný večer.
Guess Who

P.S. Od zajtra asi nepíšem tak, ako tento týždeň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára