16.3.14

16. Transportácie.


*Podlamujú sa mi nohy, oslabené sa trasú pred tým, ako z nich padám.
Jedna veta mi trvá dlhé sekundy,celú ležatú osmičku.
Neviem, čo chcem povedať, naháňam tiene.
Ako píše jedno kučeravé dievča, niektorí ľudia by mali zostať platonickí.
Nerozumiem trocha tomu, ako dýcham tieto dni. Vzduch ma veľa preliačin a hrán, ťažko sa vdychujú a oveľa ťažšie ich je znova dostať z pľúc.
Vymaňujú sa z objatí stehien, a to ich bolí.
Po poobednom spánku prichádza predvečerná triaška.
Je to ako kúpanie spanilých rúk v bazénovej vode. Ako natiahnutie rukavíc cez uši, nos, ústa, tvár, vlasy (hlasy), hlavu.
Zasa v inej jame.
Neznášam, keď píšem a nemám látku, keď aj látku mám, tak ju nesfarbím, vtedy som príliš nevýrazná, aby som vôbec niečo písala a s tým ťažko pohnúť, len ako závažie nad hlavou držať, presne to ma čaká, teším sa na budúcnosť.

Sui Lilah Dahlí
Čierny plášť väčšinou povieva za krokmi nízkej Sui. Je taká malá, že by sa za rúčku mohla držať svojho tieňa na zemi. Ale žena veru je. Nosí sa so zdvihnutou bradou, stisnutými perami a ironicky nadvihnutým obočím. Hnedé vlasy si nespočetne veľakrát napráva, radá sa hrá s vlnami pramienkov, nie veľmi starostlivo pohodených na pleciach. Uši, tak ako väčšine miešancov, sa jej do výšky špicatia. Najvýraznejším prvkom tváre sú určite tyrkysové oči. V slnečných lúčoch nadobúdajú zlaté sfarbenie, typické pre jej rod.
Najspokojnejšia je, keď vo svojej samote smie premýšľať, pozorovať ľudí a smiať sa ich hlúposti a naivite. Sui je ľahších mravov, no o to ťažších myšlienok. Nie jeden milenec si nedokázal v slovnom súboji s ňou dať rady. Rada ironizuje a zjednodušuje život, rada sarkasticky odpovedá a maniakálne konfrontuje svoje názory. Narástlo jej ego, no pod škrupinkou skrýva sa pravý cit princezien. Vôbec nikto sa jej nedostane pod kožu, a to je jej najväčšia zbraň i slabina.
Pochádza z púšte, zrodila sa z dvoch pieskových zŕn, ako rada prirovnáva. K divadlu ju pritiahla matka, miešanec, ešte počas veterných dní opustenosti, kedy ich jedinou zábavkou bola pantomíma, bábky z rúk a vymýšľanie vlastných príbehov. Otec, pravý elf, ju miloval, ale keďže nikdy nepriznal, že je jeho dcéra, nedokázala si ani svoje elfie práva vymôcť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára