26.11.13

26. Chováme jabĺčka

Nedávam zmysel
nemám čas
Ora et labora
príprava na prijímačky
talentovky - prečo ste tak skoro?
musím písať
namiesto toho trčím v kaviarni
otravujú ma so stužkovou
nechcem nič vravieť
ale bez Júlie a Rómea
by to nemalo zmysel
Počúvam Dana Bártu & Illustratospheres
lebo boli tu a boli famózni
prečo, chlapi, tak dospievate do krásy?
dočítala som Sophiinu voľbu
silná káva
takú ešte neviem spraviť
ale už sa učím...
Som rada, že sedím,
som rada, že robím,
je mi dobre,
aj keď hekticky
a zo stresu mám zdravotné problémy
teším sa na každý ďalší deň
a nie je to neúprimné
akoby neexistovali bariéry
som voľná, voľná
konečne.

/A ani neviem,
o čo sa tu snažím,
chcem len povedať,
nezomrela som,
len som zabudla
skvelý názov na článok,
tak nepíšem...
výhovorky/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára