27.10.13

27. Absolútne.

Tento víkend absolútne. (J. Filip)
Do duše zasvietilo jasné slnko, dotyčne. Moja koža aj koža iných je teraz orosená ódou na ľudské telo. Dotyk je kúzelný a liečivý. Cítim sa tak naporiadku, ako dlho nie.
A nehovorím o žiadnych zvrhlostiach nemorálneho charakteru.
Písala som scenár, mám už dve scény a hlavu/makovicu plnú zrniek.
Konečne ma ten Bes (Salman Rushdie) donaháňal.
A čuduj sa svete - kopec novej muziky, kníh, inšpirácie, chute, trpezlivosti a triezvosti.
Prvýkrát sa mi stalo, že počas môjho posteľového monológu som niekoho uspala rečami blúznivých. Milé, ani neviem ako a prečo.
Pýtala som sa na zakázané otázky.
Nerozumiem, prečo zákony nedovoľujú háremy. Všetci by boli oveľa šťastnejší.
Mám rada rum a nehanbím sa za to. Robím hlúposti a v konečnom dôsledku aj to je atraktívne.
Ľud pospolitý, som šťastne unavená.
Jeden víkend za celý svet!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára