21.5.12

"Najlepší klauni vôbec nerozprávajú."

Školské záchody píšu mnoho príbehov. Smutné, veselé, erotické, špinavé aj nudné. Väčšinou tam chýbajú utierky na ruky, ktoré charakteristicky zapáchajú, "mylujem midlo" bublinkovej konzistencie, a keď som si dnes počas čerstvého rána chcela tvár ovlažiť, ani z jedného kohútika netiekla studená. Pripisujem to tomu, že sme na najvyššom poschodí a k nám tečie len teplá a zohriata.Sme VIP, vážení!
Ku zvyšku dňa by som pripísala prívlastok nechutný, ale predsa len sa našlo niečo, čo malo zmysel.
Prekonanie seba, haha.
Asi to nenapíšem priamo, no...
Ale ako, záchody sú fajn a som rada, že aj toaleťák tam dávajú a že človek si tam môže posedieť, keď po neočakávanom (čakanom) vyvolaní z fyziky (3/4 bez učenia) potrebuje čerstvý vzduch a poskladať si svoje rozbité ideály o v budúcnosti možno naplnených snoch. Z dnešných rečí som si zapamätala: "Veď vieš, akú má veľkú hubu."
A viete čo? Ja na tú medicínu mám.
Musím sa takto verejne poďakovať Lenke I. Asi by som sa cítila ešte mizernejšie, keby som sa náhodou nezvrtla na prízemí a nešla za ňou.
Prekonanie seba.
Dnes sa mi skvelo spievalo. Nechcelo sa mi ísť na skúšku, stále som sa obzerala a počúvala Lykke Li, bolel ma žalúdok a nadávala som si, aká som sprostá.
Prekonanie seba.
Pochválila ma na klavíri, ale ak mám vystúpiť budúci utorok na koncerte modernej hudby, musím začať makať. I dont know how to love him. Ale že mi to ide do ruky, že tomu nemá čo vytknúť a že úplne cíti, ako mi tá skladba sadla. Life is just a story... And Irony, ako by povedal Anonym z Internetového priestoru XX a XY chromozómu na 21. páre chromozómov... bla bla. :D
A biola mi ide.
A na večer mi šibe.
To preto, že moju spoločnosť tvoria len Sponge Bob nálepky.
Čo už.
A toto bol zase jeden odvecák, ktorý sa hádam stratí medzi ostatným odpadom, ktorý chrlia dievčatká o Twajlajte, Bárbí, Bíbrovi, Disní Čenl a Ej Kej El Iných Sračkách z Ťeľevíízky. Na pozdrav: Eeeeeuuuroooopaaa Dvaaaaaaaa!

(:D :D So I weep)
(Názov - E.H. Rajská Záhrada)

P.S. Si predstavte, že JA som si opäť sadla ku gitare a učila sa niečo nové!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára