13.3.12

Just something unimportant

 

Bu, bu, bu! Neuveríte mi, ale práve sedím v trápnej škole za trápnym compom v trápny deň maturít, kedy sme mohli napríklad trápne sedieť/spať/ležať doma na zadkoch. Je mi ľúto maturantov, ale verím, že to zvládnu lepšie ako ja moje včerajšie prípravy na dnes - žiadne. Muchachá, badass. Čo už, veď som bola na Opere v novej budove národného divadla a bol to veľmi pôsobivý a vrytia-do-pamäti-hodný večer, kto by sa teda pri všetkej svojej počestnosti po tejto akcii ešte aj unúval prechystať si veci na ďalší deň, v ktorý vlastne ani nič nepotrebuje?

Len sa rozhliadnem a vidím do obrazoviek niekoľkých svojich spolužiakov, nesúdiac ich v tejto chvíli. Väčšinou majú zapnutý FB, hrajú hry (pochopíte, že niekto hrá Tetris? Okej, okej, nič proti), ale nájde sa aj 9gag-ica, bloggerica a mám z toho priemernú až žiadnu radosť. Zapojila som si slúchadlá do compu a počúvam niečo z youtube, žijem si svoje, idem si svoje, je to fajn. Po tejto hodine sa čakáme s Milým PRED jedálňou a bude mi fajn. Asi ideme na výlet do Nitry.
...
...
Áno, a práve mi zlyhal comp, lebo som sa snažila o dosadenie dvoch ultra miniatúúúrnych obráštekov do blogu, akosi boli až príliš miniatúrne... Nevermind. Asi to tiež zalomím v svete online hier, ktoré mi nič nedávajú, len podporujú moju už aj tak rozvinutú demenciu ("paciencia").

Oks, majte sa.
A počúvajte dobrú hudbu, nie sračky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára