31.12.11

Zo dňa na deň


Zajtra. (Už dnes)
Obyčajný deň s ohňostrojíkmi na jeho konci. V iných kútoch zeme v iný čas, tak nie je možné povedať, ktorý je ten správny. Trochu voľna (v sobotu), bublinky, nuda, telka, comp a šialenstvo. Žranica, zlomené presvedčenie a nádej, priviazaná o kotvu spolu so zoznamom tohtoročných predsavzatí, hodená do vane s už neexistujúcim kaprom.

Neviem, prečo si ľudia myslia, že čas na zmenu nastane len v tento deň, akoby im to pomohlo k dobrému. Keď niekto zmenu chce, nebude čakať na dvanáste odbitie kostolnej veže, nepotrebuje na to alkoholický dych a hŕbu priateľov, ide o duševnú záležitosť, pripomína mi to záhradku. Čo si tam nasadíte, to vám tam vyrastie.
Síce ja som so svojimi sľubmi a veľkými slovami o zmene ďaleko nedošla, ale môžem na to použiť alibistickú pohodlnú otrepanú frázu, ktorú som teraz zabudla, tak si ju domyslite.

Prečo vždy na konci roka trpím desivým nostalgickým syndrómom opúšťania niečoho? Akoby sa niečo nasilu strácalo. Nepáči sa mi to.

Ale najradšej mám na konci roka zmiešaný pocit z rekapitulovania udalostí. Väčšinou dobrých, no aj tie zlé ma minimálne posilnili.
Upozornenie: Je to vážne len prvé, čo mi napadlo, takže neviem, či vyplňovanie otázok má nejakú hodnotu, lebo niektoré veci ani nemôžem spomenúť, lebo si ich takto z hlavy nepamätám. A tento rok je viac zmätený ako ten predtým.

1. Najlepší výlet vlakom: TT=>ZA (také zážitky nemám s nikým iným, iba s nimi)
2. Najlepšia párty: Koncert 30STM, RocknRoll Party, všetky v skúšobni, Sústredko (aj keď nedopadlo vo všetkých smeroch dokonale)
3. Najlepšia brigáda: v stánku (tá druhá je na nič)
4. Najlepší víkend: Jarmočný a ešte ten, kde som nebolo skoro vôbec doma (a potom som ochorela)
5. Najobľúbenejšie farby: čierna, červená, biela, fialová
6. Najobľúbenejšia hudba: toto je ťažké povedať, ale 30STM, inak som úplne vyfučaná
7. Najlepšia dovolenka: Wales - súťaž (na tú nemá žiadna dovolenka)
8. Najlepší dovolenkový zážitok: vodná na múriku pri pláži v Turecku s dobrou debatou k tomu (aj keď je ich veľa)
9. Najhorší dovolenkový zážitok: že to vôbec bola rodinná dovolenka, že som sa spálila ako prasa na ražni, istá citová vypätosť
10. Najhoršia vec roka: zlomili sa mi obľúbené okuliare (dvoje!)
11. Najhoršia udalosť roka: úprimne? Že ten debil zneužil situáciu, že musím chodiť do školy, inak si na nič nepamätám, ale určite by toho bolo minimálne na jeden dlhý článok
12. Čo som začala: písať ako idiot, začala som šéfredaktorovať v školskom časopise, začala som sa ráno viac zaujímať o to, čo si oblečiem, začala som tento blog
13. Čo som skončila: isté priateľstvá, asi hrať na gitaru (bohužiaľ), prestali Vibrácie, ...
14. Najobľúbenejší nápoj: Radler (symbolizuje letnú slobodu), Mojito, Kofola a Víno
15. Dopravný prostriedok: Nohy
16. Čo sa zmenilo: život, aj keď na tom by som mala ešte popracovať
17. Víťazstvo roka: 2. miesto, báseň (smejem sa, ružovejú mi líca, je to podvod a ľudia už nevedia, čo čítať a čo sa hlavne oplatí chytiť do rúk... som sklamaná) a ešte aj Jednotka z odpovede z Fyziky (ďakujem)
18. Čo zostalo: isté nemenované pocity
19. Čo už nechcem zažiť: bezradnosť
20. Čo odišlo: strojček, naivita a dôvera, ktorá vlastne nikdy neexistovala
21. Ľudia, ktorí odišli: traja významní + drobnôstky blbôstky
22. Ľudia, ktorí prišli: Dvaja + ostatní
23. Písané dielo roka: neviem sa rozhodnúť, prečítala som veľa dobrých slov, no najviac - z posledného čítania, Nožnice
24. Umenie roka: hudba jednoznačne
25. Hudobný nástroj roka: klavír
26: Blog roka: Lennie-heroin.blog.cz
27. Prečo by mal byť rok 2012 ešte lepší ako 2011: Lebo vždy je čo zlepšovať, v čo dúfať

Záver, poučila som sa, naučila, žila, prežila, bavila sa, plakala bez sĺz, zamykala sa, otvárala sa, zamýšľala sa, je toho veľa a viem, že tento rok bol kvalitný a je mi ľúto, ako sa končí.
Teším sa na ten ďalší.
Pretože si plánujem napísať zoznam vecí, ktoré sa bezpodmienečne stanú.

Ľúbim svet,
Guess Who
Och, a ešte... Šťastného Silvestra a Úspešný Nový Rok!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára