25.12.11

Exces.


Prázdny pocit z pocitovej špekulácie, vytvorenej na sviatky Vianočné, svietky umeliny, faloše, širokých úsmevov a zisťovania, ako veľmi už nechcete.
Také nič som nepociťovala ani v najhoršie školské dni, kedy som v melanchólii chodila ako v bubline po širokých školských chodbách či snažila sa dávať pozor pri sledovaní pohyblivých pier profesorov.
Proste... nič.
Len potom neskoro (pre mňa o jedenástej) večer to bola únava.
Nič nezdvihlo náladu, a viem, že okolo bolo veľa vzruchov.
Inak... boli Pelíšky, tak aspoň na okamih som uletela preč z našej obývačky, od rodičov, starých rodičov, súrodenca, a bolo mi nízko fajn.

A dnes... ďalšia komédia.
Fiasko.


Prečítala som fakt veľmi veľmi dobrú knihu, ktorú som jednoducho nedokázala odložiť, uchvátila ma. Napíšem si ju do zoznamu, hneď to bude. Len nechápem, prečo je názov Nožnice...

Páči sa mi sukňa, ktorú som dostala. Kebyže mám dlhšie nohy...

Zistila som, že nechcem byť stará.
Nechcem nechcem nechcem.

Toť všetko,
Guess Who

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára