29.9.12

Malá spoveď

Dnes môj život zažiari len v odrážkach:

- mám poličky, mám realizujúce sa nápady, ako tvoriť vo vlastnej izbe
- prší
- koberec jemne šteklí nôžky nahé
- som sklamaná
- vlastne, niekoľkokrát som bola sekundu pred zrútením, ktoré som z nevysvetliteľných dôvodov zažehnala
- bojím sa v pondelok zase začať fungovať
- chcem zostať doma
- flákam klavír, už týždeň som nehrala
- v skutočnosti mi to len pomohlo, tvrdí skeptik
- nad posteľ si namaľujem Dalí-ho hodinky
- občas si myslím, že ste to tak chceli
- čítam Saturnina, požičaného od Osvalda
- pokúšam sa vytvoriť čiernu dieru na všetky smeti, ktoré v izbe mám, avšak Palo mi dopomohol k neskúšaniu, pretože ani keby sme zmrštili celú zemeguľu do veľkosti ping-pongovej loptičky, iba možno by sa malá čierna diera vytvorila
- na Burze kníh som si nič nekúpila
- moja vetná skladba určite nadobúda výrazu, že neviem písať (ani neviem, len ma to serie)
- dala by som si rizoto od priateľov Vegánov
- idem do sprchy a nič vzdialenejšie nevidím
- "piesky časov dávno odviatych..."

Pekný deň
(obrázok z Deviantu)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára